TEK BAŞINA 2 GÜN - TEKNEDE MANGAL - YAKALA, ÖP, PİŞİR | BALON BALIĞI ISIRIK TESTİ - CORONA'DAN KAÇIŞ

  • katma Yıl önce

    Çağdaş ÖZSARI

    Zıpkın Ve Dalış Malzemeleri Listesi: app.hps.im/d7ct/307e40f3
    Başlangıç Olta Takımları Listesi: app.hps.im/d7ct/592122c3
    Kamp Malzemeleri Listesi: app.hps.im/d7ct/a5d90db1
    Tabak, Çanak, Bardak Listesi: app.hps.im/d7ct/9afc1726
    Tekne Malzemeleri Listesi: app.hps.im/d7ct/3b91cca7
    Deniz Şortları Listesi: app.hps.im/d7ct/51e9c2a9
    Plaj Havlusu, Terlik vb. Listesi: app.hps.im/d7ct/591a5091
    Sırt Çantaları Listesi: app.hps.im/d7ct/498e0b0d
    Kullandığım Drone Linki: app.hps.im/d7ct/27bea719

    Herkese selamlar...

    Yeniden tek başıma çıktığım bir video ile sizlerleyim.
    Öncelikler belirtmek isterim ki yakaladığım grida yasak listesinde değildir. limit üzeri ve çok lezzetlidir :)) herkese tavsiye edilir.

    Umarım sizde bu geziden benim gibi keyif alırsınız.

    Lütfen abone olmayı ve videoyu beğendiyseniz beğen tuşuna basmayı unutmayın :)

    Kendinize iyi bakın ...

    INSTAGRAM: @cagdasozsari
    KAMERA EKİPMANI: Go Pro Hero 7 Black
    Dji Mavic Air Combo
    TEKNE MODELİ: Marinboat Samba Deluxe 4.95 - 50 HP Mercury

Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Arkadaşlar... Bu karantina günleri bittikten sonra çekiliş vs. ile bir yada iki kişiyi benimle aynı deneyimleri yaşaması için yanıma alacağım ve bir günü birlikte geçireceğiz :) Birlikte balık vuracağız, yüzeceğiz, dalacağız ve vurduğumuz balıkları pişirip güzel bir sos eşliğinde yiyeceğiz. Abone olmayı ve takipte kalmayı lütfen unutmayın. Instagram hesabımdan (@cagdasozsari) da bunları takip edebilirsiniz. Herkese bu zor günlerde kolaylıklar dilerim.. Kendinize çok iyi bakın.

Yıl önce
Murat Teke
Murat Teke

Selam kardeş süper olmuş ellerine sağlık insanlık hali unutulur yinede bir şekilde hallediyorsun helal sana

8 aylar önce
İslam Məmmədov
İslam Məmmədov

İn şə Allah böyle bir deneyim yaşamaq benede nasib olur. Bu arada sizi Azərbaycandan izleyirim böyle güzel vidiyolar paylaşdığın üçün çok teşekkür ederim.

10 aylar önce
MUHAMMET PALA
MUHAMMET PALA

Keyifle izledim ..

11 aylar önce
MUHAMMET PALA
MUHAMMET PALA

Keyifle izledim kardeşim ,cok iyi örnek oluyorsun , devamını bekliyoruz..

11 aylar önce
Göksel Bahtiyar
Göksel Bahtiyar

İstediğim hayatı yaşıyorsun Darısı başıma ne diyeyim :) @Çağdaş ÖZSARI

Yıl önce
Emre Suv
Emre Suv

Siz balığı yedikçe bende evde ne var ne yok yedim ama balığın yerini tutmadı 😆

3 gün önce
hakan kalakar
hakan kalakar

Dığanı unut tava bul Limonu unut bul Sonra aç kal kılçık sapla boğazına duran lokma Çağdaş okut kendini :):):)

2 aylar önce
serkan şengül
serkan şengül

Kaçtır görüyorum.Sığ sularda daldığında bazı kayalar yüzeyin hemen 20 30 cm altında.Tekneyle giderken pervanenin çarpması işten değil.Nasıl bir formülün var ??

2 aylar önce
serkan şengül
serkan şengül

@Çağdaş ÖZSARI Atıyorum 30 40 km hızla giderken nasıl görebilirsinki ? Elbette benim bilgisizliğimdendir ama dümende olduğumu düşünüyorumda ....azda dalga var diyelim görmem imkansız ....

2 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Dikkatli olmak yetiyor:)

2 aylar önce
hakan kalakar
hakan kalakar

Selam Çağdaşım Sorma nedenim ilerde bu delüx modelini düşünüyorum Güvenlik nedeniyle askılı mangal tekneden kaç cm uzaklıktaydı Aynı işlemi yazın yapsan bu uzaklık teknenin boyasına vs zarar verirmi cevaplamanı umut ediyorum

2 aylar önce
ozan ozan
ozan ozan

gridanın kafayı atmıyorsundur inşallah

3 aylar önce
Tümay Erdoğan
Tümay Erdoğan

👍👍🙂🙂

3 aylar önce
Ülkü Yorulmaz
Ülkü Yorulmaz

Balığı ekmekle yemezseniz kılçığı batar.

4 aylar önce
Ömer Çeçen
Ömer Çeçen

Bir kaç gündür aralıksız videolarını izliyorum abi, sayende deniz sevdalısı olduk:)

4 aylar önce
Emirhan Koca
Emirhan Koca

O tavayi koyanlar bence bedua eti benim tavamdan yiyenin azini birşeybatsin diye. Jfgfufufjf

4 aylar önce
HSN
HSN

Balon ALİMİNYUM kutuyu nasıl ısırdı hayretler içinde kaldım..::))

5 aylar önce
Gurcan Tatas
Gurcan Tatas

Afiyet olsun kardeşim ne diyelim daha sağlıkla kal.

5 aylar önce
Mİ' MAR
Mİ' MAR

Ne yani orda limon yokmuymuş :)

5 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Bulamadım:)

5 aylar önce
Yavuz Özmen
Yavuz Özmen

marin 6 20 den memnunmusun çadaş kardeşim bende alıcam sen memnunsan

6 aylar önce
ibrahim YILDIZ
ibrahim YILDIZ

Karnim aç 851 tane^^^

7 aylar önce
Alper Aksoy
Alper Aksoy

Slm cagdas ben antalya larada yasiyorum 25 yildir. Karavanda ....videolarini beyendim..ollimpos adrasan kekova turu yapmistim...senle tanismak. Bir tekne turu yapmak istiyorum..ismim alperen osmaniye liyim..

7 aylar önce
Alper Aksoy
Alper Aksoy

@Çağdaş ÖZSARI hayir ordaki karavannin yakininda bir yerdeyim..o abi farkli ..05357429220..suan ben ornekkoyde kuzenimin oteli var yelken butik otel.ofadan asagida. Hemen Otelin karsisindayim.hhejs

7 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Düdenin oradaki karavan mı? :)

7 aylar önce
Bulut Tut
Bulut Tut

O kadar videonu izledim bir dilim ekmek görmedim sofranda. Biz Türk milleti ekmek olmazsa doymayiz.

8 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Ben Türküm diye biliyordum ama siz şimdi öyle deyince bilemedim :D Ben doyuyorum çünkü

8 aylar önce
Şükrü Uğurcan
Şükrü Uğurcan

teknede mangal yapmanın tekneye polyestere zararı oldumu bıree mangalı kendınmı yaptın hazırmı aldın

8 aylar önce
Şükrü Uğurcan
Şükrü Uğurcan

Çağdaş ÖZSARI pekı malzeme olarak ne kullandınız demırmı yada galvanızmı

8 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

kendim yaptırdım. çok yaklaştırmadıkça sorun olmaz. yinede altına bi koruma koyduk

8 aylar önce
baba yaga g
baba yaga g

Bende senin maceralarına katılarak denizci olmak istiyorum

9 aylar önce
Gizli Kalsın
Gizli Kalsın

Abi eskiden her seyin en luksunun iyi oldugunu dusunurdum ama senin sayende fikrim degisti. Artik mutevazi bi hayata gecis yaptim. 💙 tesekkurler.

9 aylar önce
DR.PROOF JK
DR.PROOF JK

YAPCAK BİŞEY YOK REIS 😂👍

10 aylar önce
cihan dalkilic
cihan dalkilic

Helal ,masallah diyeyim cok fazla maharetlisin. Valla senin bu hayatina ozeniyorum kardesim.

10 aylar önce
Hakan AYDIN
Hakan AYDIN

21:08 yemeyeceğin balığı neden öldürdün anlamadım. Sebebini de açıklamamışsın.

10 aylar önce
Hakan AYDIN
Hakan AYDIN

@Çağdaş ÖZSARI yazdım. 🙂 Baya tehlikeliymiş. Ama videoların çok keyifli iki cümle kurmaktan alma kendini be usta senden öğrenemedim deli me ne'den öğrendim artık. Vira bismillah sana artık. 👍

10 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Balon balığı yazarmısınız internete...

10 aylar önce
Hakan AYDIN
Hakan AYDIN

Hangi dronu kullanıyorsu?

10 aylar önce
Akın karagöz
Akın karagöz

Kardeşim senin gittiğin o güzel koylara gidemedik ama phaselise gittim benim gittiğim en güzel koylardan biriydi inşallah bir gün gene gitmek nasip olur sağlıklı keyifli günler dilerim 😉👍🙏🇹🇷

10 aylar önce
Emre Toruc
Emre Toruc

Dalıştan önce kusmamak için mi fazla yemiyorsun usta

11 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Evet boş miğde ile dalmak gerek

11 aylar önce
mustafa hüseyin kuyumcu
mustafa hüseyin kuyumcu

Merhaba Çağdaş. Bir çok video izledim. İlgimi çeken, merak ettiğim bir sürü video. Bunların büyük çoğunluğu kamp hayatı, doğa, deniz, avcılıkla ilgili. Ama ilk defa abone oluyorum sayende. Emeğine yüreğine sağlık. Bu yaptıklarını hep hayal etmiştim, daha hayata geçirmedim ama ilham verdin. Çok TEŞEKKÜRLER

11 aylar önce
MotoLost
MotoLost

Abicim uzun zamandır takip ediyorum yani videolarını izle izle bitiremedim aynı videoyu etrafımdakilere izletiyorum artık videolarda attığın adımları bile ezberledik 😄😄😄 2 saatlik video yap izlerim 1 hafta sonra 3.000 km lik bir yola çıkıcam motosiklet ile sana yakın yerlerde sana ulaşıp tanışmak isterim 🙏

11 aylar önce
h.ibrahim öztekin
h.ibrahim öztekin

afiyet olsun hocam.lezzetli videoydu.

11 aylar önce
FOTA
FOTA

Nefes 9dk mı?

11 aylar önce
Cep Hdhd
Cep Hdhd

Balon baliginin bir sebebi varki yaratıldı bizim burda barajda turna baligi var ayni balıkları yiyor diye adi cikti ama biz bazen tutup karnımızı doyuruyoz baligi öldürüp denize atman bence doğru degil

11 aylar önce
Yüzen Kaplan
Yüzen Kaplan

denizlerdeki balıklarımızı yiyo ekosistem çökebilir imha ediliyor bu yüzden

6 aylar önce
GÖKHAN KURT
GÖKHAN KURT

seni seviyoruz abi her sabah kahvaltı da açıp izliyorum videolarını iştahım açılıyor ayrıca bu alandaki en sempatik abimizsin başarılarının devamını dilerim sağlıcakla kal yengeyle :)

11 aylar önce
Özkan CEYLAN
Özkan CEYLAN

Limonu unuttum demişsin orda kalan başkalarımı var orda limon falan herşey var 17:05 Bide barakudalar falan harikaydı su üzerinden yaklaşmıyorlar ama dalsaydın ve aşağıda sabit dursaydın yaklaşabilirlerdi. Çok güzel meraymış

11 aylar önce
Bahadır Gökser
Bahadır Gökser

Saatinizi nereden aldınız? Başarılar

11 aylar önce
Hacı CavCav
Hacı CavCav

Vatozu görünce aklıma Steve geldi biran 😔

11 aylar önce
Kemal Kara
Kemal Kara

Mangal iyice yandıktan sonra mangalın içinin her tarafına biraz tuz serpiştir mangaldaki zehirli karbonu öldürür.

11 aylar önce
Çağlayan Çelik
Çağlayan Çelik

Çağdaş kardeşim sayende bu ülkenin ne kadar güzel olduğunu bir kez daha hatırlatmış olduk harika bir iş yapıyosun su an ülke dışında Azerbaycan da yım ve hasretimi sayende gideriyorum eline emeğine sağlık 👏👏👏

11 aylar önce
Çağatay Özçelik
Çağatay Özçelik

Tutkun oldum videolarına

11 aylar önce
Evet HaYIr
Evet HaYIr

Ağzını bozmalar soytarılıklar o şit felan demeler. Soğudum efendi birine benziyordun ama hayal kırıklığına uğradım.

11 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Hoşçakalın 👋🏻

11 aylar önce
SEBAHATTİN İMDAT
SEBAHATTİN İMDAT

Çağdaş bey zevkle videolarını izliyorum emeğine yüreğine sağlık çok güzel.Kemer göcek arasını denizden mi gidiyorsun karadan mı denizden gidiyorsan kaç saat sürüyor tşk.

11 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Karadan gidiyorum

11 aylar önce
Ozan Öztürk
Ozan Öztürk

Eline Sağlık.

11 aylar önce
thenomad77
thenomad77

limon unuttum dedikten sonra bir an için limonu da orada bulacaksın sandım :)

11 aylar önce
Pubg Macerası
Pubg Macerası

Allahın izniyle biz de tekneyle balık tutmaya gidicez, tekne aldık 1 kaç aya suya incek...

11 aylar önce
yunus emre kurtuluş
yunus emre kurtuluş

abi be cok ıstıyorum bigün benide gotururmusun :) b v

11 aylar önce
elıot
elıot

harıkasın kardeşim butun videolarını seyrettim gerçekten göremiyecegım gezemıyecegım yerlerı gösterdin tesekkürler devamını beklıyoruz artık şu an saat gece 2.35 acıktırdın bu saatte bişiler hazırlıcam şimdi :)

11 aylar önce
Emine Akdeniz
Emine Akdeniz

Merhaba dün adrasandaydık ma aile iyi bir kuzu çevirme olduk ailecek denizin altını sayenizde gördüm çok güzel... 💙🚤🌈☀️

11 aylar önce
SNGN #Remix
SNGN #Remix

vatos'u neden vurmuyorsun

11 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Yemediğim hayvanı öldürmem :)

11 aylar önce
TURKOBABA
TURKOBABA

Niye izgarada yapmiyorsunuz yagda hic guzel olmuyor

11 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Bence çok güzel oluyor. Izgarada güzel olmuyor :))

11 aylar önce
Atlas Yapi
Atlas Yapi

yaşıyosun bu hayatı çağdaş tarikat kur müridin olalım sen yaşa biz ödeyelim kral

11 aylar önce
Ahmet Bağ
Ahmet Bağ

Abi benim anlamadığım hiç tereddüt etmedin mi ben bu insanların malzemesini kullanıyorum sandalye, tava, ızgarasını ya adam yükardan bıyerden gelip birader sen napıyosun çöreklenmissin diye tereddüt etmedin mi ? şahsen ben gerildim adamın teki gelip sana sen napıyosun diyecek diye. 08:10 linçlemiyorum abi yanlış anlama sadece ben böyle hissettim

11 aylar önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Daha sonradan konuştum sorun yokmuş :)

11 aylar önce
İlhan Akkuş
İlhan Akkuş

Valla videoların hepsi birbirinden güzel..yeni tanidim seni ...izlettiriyor her dkkasi ayrı bir keyif . Harikasin

11 aylar önce
gülom24
gülom24

Aman allahim tenekeyi kopardi resmen balon,bayada buyukmus oh eline saglik geberttin

11 aylar önce
gülom24
gülom24

Yagi asagi indirip oyle yeseydin bari :)

11 aylar önce
gülom24
gülom24

Anaa baligin cigerlerini cekti goturdu yengec :)

11 aylar önce
gülom24
gülom24

Ya bu balon baligi yuzunden denizede giremiycez daha korkudan

11 aylar önce
Umut Kara
Umut Kara

Barakudalar ıskamı oldu öyle anlayamadım

Yıl önce
Sinan Aykara
Sinan Aykara

ankarada yasiyorum ve hayalimdeki hayati sayende izliyorum cok tesekkurler bu guzel videolari bize sunduğun icin kotu yorumlari yapanlara kulak asma hepsinin ......😂

Yıl önce
Ali Baykal Guven
Ali Baykal Guven

baligin 1 milyon yarari varda,yagda kizartmayla degil, izgarada.

Yıl önce
Elif Haznedar
Elif Haznedar

Tek başına çektiğin videolar en çok sevdiklerimiz. İnsan kendini tek başına gitmiş gibi hayal ediyor ve mutlu oluyor. Kalabalık gittiğinde keyifli olmuyor; kalabalık gürültülü doğa veya kalabalık plaj kıyılarını anımsatıyor. Kafa dinlemek yerine daha çok yoruluyoruz.

Yıl önce
emrah topcuoğlu
emrah topcuoğlu

Güzel videolar çekiyorsun ama en güzel yerlerini kesiyorsun bide en az 25 dakika yap videoları derim

Yıl önce
Hüseyin Demirdöven
Hüseyin Demirdöven

sıkıntılı ve tek düze geçen bu zaman diliminde gönlümüzü ferahlatıyorsun. güleryüzlü, temiz kalpli delikanlı paşam, varolasın. ALLAH sana sağlıklı,bereketli ve sevdiklerin ile mutlu bir yaşam nasip etsin. iyi ki varsın paşam

Yıl önce
Engin Şimşek
Engin Şimşek

çağdaş selam bende marin bottan bu tekneden alıcam 4.95 sence 50 hp iyimi yoksa daha düşük alsam da olurmu. malum istanbulda kullanıcam koy koy gezemicem 30 hp idare edermi acaba

Yıl önce
özer Nebi
özer Nebi

ÖNERI, DAYI ÇAKMAK YOKTU, VE LIMON BUNLARI DA ALIRKEN ÇEK BIRAZ MUHABET OLSUN. SEVILIYORSUN

Yıl önce
Serkan k
Serkan k

Gezerken internette denk geldim , canım fena balık çekti :))

Yıl önce
Patrick denver
Patrick denver

KISACA EFSANE BİR VİDEO SADECE MERAKIM BU TEKNENİN FİYATI AŞAGI YUKARI NEDİR ? COK GÜZEL GERCEKTEN SİZİ YENİ KEŞFFETTİM AMA ARTIK DEVAMLI TAKİPCİNİZİM BUNDAN BÖYLE SAYGILAR

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

🙏🙏🙏 75.000 civarı fyatı şuanda

Yıl önce
Halil Nar
Halil Nar

Çok şirin konuşuyosun abi ya 😂

Yıl önce
zeki kaynakcı
zeki kaynakcı

Çagdaş ne zaman takipçilerini yanında agırlayacaksın 1 gün yada 2 gün ))

Yıl önce
zeki kaynakcı
zeki kaynakcı

@Çağdaş ÖZSARI valla çok isterim

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Çok yakında:)

Yıl önce
Motor Üstünde
Motor Üstünde

Balonu öldürdün iyi hoş eline sağlıkta ölü balonu başka bi balık yerse o zehirlenecek bunları öyle atmamak lazım bence yani karayada atmamak lazım sokak hayvanları yiyip zehirlenebilir bi şekilde imha etmek gerek diye düşünüyorum

Yıl önce
Abdurrahman ARİÇ
Abdurrahman ARİÇ

Gittiğin yer tam olarak neresi abi?

Yıl önce
taner canseven
taner canseven

oltayla hiç kısmetin yok kardeşim.senin Recai Dönmez veya Savaş Dursun dan el alman lazım😁😁

Yıl önce
Mehmet Çağlayan
Mehmet Çağlayan

Çağfaş abi bende kemerde yaşıyorum nasıl bu kadar uzun süre şu içinde kalıyorsun anlatsana

Yıl önce
Gökhan Sıray
Gökhan Sıray

Reis bitane sonar cihazı al bence güzel bı jig takımıyla daha verimli avlar yapabilirsin

Yıl önce
Kaan Takmaz
Kaan Takmaz

kral o balıgı neden oylece oldurup attın dıye sitem edecektim sana ama.. arkadaşlar gereklı acıklamayı yapmış genede cok garip geldi karşıyız ya boyle seylere.

Yıl önce
cumhur yüksel
cumhur yüksel

Çağdaş usta hayallerimi yaşıyorsun sayende o güzellikleri seninle tekrardan yaşıyorum.Seni izlerken içim rahatlıyor sanki senin yanında oralarda bende dolaşıyorum.dron mükemmel bir manzara sağlıyor 100 üzerinden 95 verdim. Şu balıkların isimlerin cinsinide nereleri yenir yenmez zehirlimi vs. Açıklayıcı olsan çok daha güzel olacak. Evlendik iş güç evin borcu kaldı her şey.

Yıl önce
Yusuf Suna
Yusuf Suna

allah balon balığını neden gönderdi acaba

Yıl önce
Yusuf Suna
Yusuf Suna

abi eğer balon balığı gorur sen vurmana gerek yok arka yüzgeçinin orda bitane sini mhızlıca kopar direk ölücek ve bu balon balğı şakaya gelmez

Yıl önce
Recep Aslan
Recep Aslan

Suyun altında ne kadar kalıyorsun? Kaç saniye yada kaç dakika?

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

2 dakikaya yakın

Yıl önce
Gökhan KÖSEOĞLU
Gökhan KÖSEOĞLU

Gözümüz kalmış ola bilir😂 senin yüzünden gece 12 den beri uyuyamıyorum. Bağımlılık yaptı yeminle

Yıl önce
MnmlPulze
MnmlPulze

Abi bi ceklis yap abonelerinden kazanan yaninda bi tatil yapsin seninle gezsin takılsın denizi görsün anla iste daaa

Yıl önce
zdk
zdk

çok kaliteli

Yıl önce
ORHAN
ORHAN

Balona davar gibi şiştin demek hahahaha

Yıl önce
Mehmet Sazak
Mehmet Sazak

Bu videoları izleyince bizim yaşadığımız şeyin hayat olup olmadığını sorguluyorum.

Yıl önce
Ömer Ç.
Ömer Ç.

15:00 nasıl cızırdıyor oyyyy, 15:43 yav bırak allah aşkına :)))

Yıl önce
Mehmet Doganlar
Mehmet Doganlar

adamım tava yandıııı

Yıl önce
ANKARA MOTOSİKLET
ANKARA MOTOSİKLET

Vallahi Çağdaş kardeşim biz ilerde karavan almayı düşünüyorduk ama seni seyrettikçe galiba 5 metrelik bir tekne alacağız bu gidişle. Nedeni, denizden ulaştığın bakir koylar. İnsanların pek fazla ulaşamadığı. Bu arada tekneği kullanılmadığı zamanlarda uygun park için alternatif ler nedir. Ailecek videolarını izliyoruz.çoğunu TV den izledik. Durumları biraz düzeltince tavsiyelerine ihtiyaç duyacağız.

Yıl önce
ozzy01esen
ozzy01esen

kardesim Allah senden razi olsun inan sesli guluyorum sana ya( ya aslandir ya balondur ne olcakki benim sansima)))) harikasin kardesim ..ve ayrica seni hollandaya davet etmek isterim yenge hanimla birlikte sizleri agirlamak isteriz,,,....

Yıl önce
ozzy01esen
ozzy01esen

@Çağdaş ÖZSARI cok memnun oluruz..

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Çok teşekkür ederim abicim:) inşallah birgün oda olur

Yıl önce
Batuhan IŞIK
Batuhan IŞIK

Bıçakların için kendine bileme taşları alsana gemide istirahat ederken bıçakları bilersin. Biraz sinirim bozuldu kolay kesmeyince ✌️

Yıl önce
Hamza Erden
Hamza Erden

abi çok tatlısın

Yıl önce
Murat Tepe
Murat Tepe

Yaşıyorsun abi şu hayatı 😂

Yıl önce
ARNAVUT 01
ARNAVUT 01

yazık barı balık yakaladım deme yaw 2 balık yakaladım dıyor vıdeooda OKLU ŞEY 2 KERE DEĞİŞİYOR

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Oklu ney?

Yıl önce
ARNAVUT 01
ARNAVUT 01

yalana bak girince ok atan sey degısıyor

Yıl önce
ARNAVUT 01
ARNAVUT 01

Elındeki fırlattıgın sey 2 kere değişiyor okeyim bazen gerçek arlıyon ama bu bideonda atladım diye yalan söylüyorsun her türlü de kanıtlarım

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Yıllardır yaptığım şeyler. Neden yalan atayım ya:) çok garipsiniz gerçekten

Yıl önce
Ali Yilmaz
Ali Yilmaz

Böyle bir teknenin fiyati nekadardir acaba bilen varmi?

Yıl önce
Hakan TAMAN
Hakan TAMAN

Videolarin daliş ve yenek yeme kisimlarina bayiliyorun.😅

Yıl önce
Enver Avcı
Enver Avcı

Bu zıpkının ucuna lazer koysan olmazmı :D Denedin mi hiç hem vuruş accurucy artar hemde balıgın ilgisini çeker yakınlaşır :D

Yıl önce
Enver Avcı
Enver Avcı

@Çağdaş ÖZSARI :D :D :D bi dene ya zararı olmaz belki yararını görürsün :D

Yıl önce
Çağdaş ÖZSARI
Çağdaş ÖZSARI

Ne bu h1z1 mı😂

Yıl önce
Alper Bulut
Alper Bulut

Tavayı da yakmışsındır onuda ben söylüyüm ateşin üstünden almadın 😆😆 Senin değil ki kıymetini bilesin 🤪

Yıl önce
ROBOTİAM NEİEN
ROBOTİAM NEİEN

balonu salsan çok fena yorumlarda döşeyecektim

Yıl önce
yunis tanış
yunis tanış

ne olursa olsun balon balığını öyle öldürüp yayınlaman doğru değil oda bir canlı doğal seleksiyon diye bir şey var

Yıl önce
yunis tanış
yunis tanış

açlıktan tavayıateşte unuttun

Yıl önce
Yunus Ali
Yunus Ali

İnsan sıkıl ya bi manita şart😷😃

Yıl önce
Kadir Alp
Kadir Alp

Abi ayvalaga gidermisin lutfen ayvalik

Yıl önce

Sonraki

Türk Lirası Çöktü. Ne Yapmalıyız?

26:53

Türk Lirası Çöktü. Ne Yapmalıyız?

Prof. Dr. Özgür Demirtaş

görünümler 930 B

Maraşlı 23. Bölüm

2:13:01

Maraşlı 23. Bölüm

Maraşlı

görünümler 994 B

Müge Anlı ile Tatlı Sert 21 Haziran 2021 Pazartesi

2:12:20

Müge Anlı ile Tatlı Sert 21 Haziran 2021 Pazartesi

Müge Anlı ile Tatlı Sert

görünümler 909 B

Ada Masalı 2 . Bölüm 3. Fragman

0:59

Ada Masalı 2 . Bölüm 3. Fragman

Ada Masalı

görünümler 1,3 Mn

Denizde 4 Gün Tek Başına

35:24

Denizde 4 Gün Tek Başına

Çağdaş ÖZSARI

görünümler 380 B

Old Soviet motorcycle full Restoration

34:59

Old Soviet motorcycle full Restoration

Great idea

görünümler 43 Mn

Forging a BOW out of Rusted Leaf SPRING

14:03

Forging a BOW out of Rusted Leaf SPRING

Almost Perfect Restoration

görünümler 2 Mn

Maraşlı 23. Bölüm

2:13:01

Maraşlı 23. Bölüm

Maraşlı

görünümler 994 B

Müge Anlı ile Tatlı Sert 21 Haziran 2021 Pazartesi

2:12:20

Müge Anlı ile Tatlı Sert 21 Haziran 2021 Pazartesi

Müge Anlı ile Tatlı Sert

görünümler 909 B

Ada Masalı 2 . Bölüm 3. Fragman

0:59

Ada Masalı 2 . Bölüm 3. Fragman

Ada Masalı

görünümler 1,3 Mn

Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Seray & Yusuf Bölen

1:6:07

Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Seray & Yusuf Bölen

Mesut Süre İle İlişki Testi

görünümler 164 B

Sad story 😭 #shorts

0:40

Sad story 😭 #shorts

LankyBox

görünümler 7 Mn

ANNEM INSTAGRAM DMLERİMİ OKUDU!

17:04

ANNEM INSTAGRAM DMLERİMİ OKUDU!

Ceren Yaldız

görünümler 316 B

Bekleyin...Yakında TRT 1'deyiz ⚓️

0:27